Zeedagen

11 april 2019

Gisteren en vandaag waren beide zeedagen. Wij zijn op weg naar "the great Barrier Reef" en Hamilton Iland. Morgen vroeg leggen we daar aan. Voor de rest is er niet veel nieuws. Ik heb de tijd doorgebracht met luieren aan het zonnedek. Een beetje aan de blog (Newcastle) gewerkt en ´s middags een klein pokertournooi gespeeld met 7 man met een verdienstlijke 2e plek. ´s Avonds was er voor de eerste keer een zg "Black Tie" avond. Hier word van je verwacht dat je als man in een smoking of zwart pak verschijnt en de vrouwen in het lang. Prachtig om te zien bij het diner en de voorstellingen. Iedereen echt happy en geen gezeur. Wat ik wel nog wilde laten weten dat ze hier aan boord een rokerslounge hebben, waar ik in de vroege avond een sigaartje kan opsteken. Direct daarnaast is de Saloon en Morne (de  vaste barman) weet dat als ik kom hij de volgende Gintonic kan beginnen te maken. Dus als je denkt wat zijn al die afbeeldingen van die drankjes dan weet je nu dat dit de verschillende Gin en Tonic´s zijn. Ik ben gisteren net over helft gekomen. Mijn favoriet tot nu toe is de "London Spritz". Morgen ga ik met een kleinere boot rond Hamilton eiland varen en de koraalriffen bekijken.